پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4548
-
الف
+

خبرهای جدید از سریال بیگانه‌ای با من است

سریال بیگانه‌ای با من است، گزینه پخش پس از سریال «از سرنوشت» است.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» در چند روز اخیر به‌طور کامل در تهران به پایان رسید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از آنا، این ملودرام اجتماعی که از سال گذشته و در دو مقطع مختلف توسط  احمد امینی و آرش معیریان کارگردانی شده، برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود و احتمالا پس از سریال «از سرنوشت» ساخته محمدرضا خردمندان روی آنتن خواهد رفت و بدین ترتیب برای جدول پخش روزهای پایانی آذرماه تدارک دیده می‌شود.

هم‌اکنون مراحل فنی آماده سازی سریال «بیگانه‌ای با من است» در حال انجام است تا در ۴۵ قسمت آماده شود.

داستان این مجموعه به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و روایت «نساء» دختری است از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این تحول با فریب یک خانواده متدین همراه است.

این مجموعه تیرماه سال ۹۸ در لوکیشن‌های یوسف‌آباد تهران جلوی دوربین رفت و پس از آن در لوکیشن‌هایی همچون خیابان جمهوری، شهرک غرب،  بیمارستان عمل، میدان هروی، احمدآباد مستوفی و نیز مناطق مختلفی ازجمله کرج، شهر ری، شیراز، بوشهر، شهرک غزالی و غیره ادامه یافت.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌ طهماسبی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

گفتنی است، هم‌اکنون «بوم و بانو» از شبکه دو در حال پخش است و از اواخر هفته جاری نیز فصل سوم «از سرنوشت» به  تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان روی آنتن این شبکه می‌رود.

م ن/ ا ز

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید سریال بیگانه‌ای با من است

ادامه تصویربرداری بیگانه ای با من است

بیگانه‌ای با من است و بازیگران جدید

نظر شما
ارسال نظر